Asiakaskokemuksen johtaminen

30.11.2017 13.58Asiakaskokemus agendalle – 8 askeleella liikkeelle

Asiakaskokemus on tänä päivänä nostettu lähes poikkeuksetta jokaisen yrityksen strategiaan, visioon tai arvoihin. Se, miten nuo ylätasolle kirjatut lauseet konkretisoituvat käytännön toimiksi ja konkreettisiksi tavoitteiksi, vaihtelee suuresti.

Lue lisää | 0 Kommenttia | Kommentoi


30.11.2017 12.40Asiakkaat haluavat enemmän

Henkilökohtaisuutta, vaihtoehtoja, vuorovaikutusta, kuuntelua, nopeita vastauksia ja ratkaisuja… Vastaa haasteeseen, se kannattaa.

Lue lisää | 0 Kommenttia | Kommentoi


30.11.2017 10.05Esimiehen avaimet asiakaskokemuksen johtamiseen

Asiakaskokemuksen johtamisessa on tärkeää päästä nopeasti eteenpäin. Ihmisten motivaatio kasvaa eksponentiaalisesti, kun edistys on konkreettista ja arjen tekemisellä on siihen selvä vaikutus. Jos asiakaskeskeisen toiminnan kehittäminen jää puheen tasolle, se kääntyy itseään vastaan.

Lue lisää | 0 Kommenttia | Kommentoi